Trött idag

Jag var på inflyttningsfest igår hos en ganska ny kompis som flyttat in mitt emot mitt jobb. Ett bekvämt ställe att ha vänner på. Det var riktigt trevligt, men jag fick i mig ovanligt mycket alkohol. Tyvärr. Men det var en rolig fest. Kanske inte riktigt lika vild som den som Bloggers fest (där skulle man varit, eller?).

Så idag är jag riktigt seg. Fick lov att tacka nej till ett ut-och-springa-erbjudande som jag fick igår. Trots det vackra vädret. Det borde jag har förstått redan igår, och det gjorde jag kanske. Och prioriterade alkoholen framför löpningen - jag sprang faktiskt en timme igår. Men nu när jag sitter inne i det vackra vädret med lätt huvudvärk och orolig mage så ångrar jag mig lite. Lätt att vara efterklok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0