Sommarmys!

Nu är det sommarmys som gäller, så länge det varar.

Idag har jag varit på Rix fm festivalen i Kungsträdgården. Min bästa barndomskompis kom till Stockholm med sina fyra barn, de två stora som jag passade i förra veckan och de två små tvillingarna på 2,5 år. Det var supermysigt, de var som små änglar alla fyra och boppade till musiken. Ingen gjorde minsta försök att springa iväg. Det blev en hel del runtbärande på axlarna dock. Ett tips till alla barnovana - det är inte så jättesmart att ha ett glassätande barn på axlarna. Iallafall inte om det är pinnglass. Men vad gör väl det om man får håret fullt i glass, det är iallafall lättare att tvätta än en jacka (som klarade sig).

I morgon ska jag åka motorbåt i Skärgården med en killkompis som har båt. Det ska bli spännande. Och somrigt. Så nu så ska jag packa väskan inför imorgon och gå och lägga mig. Och önskar mina läsare också en trevlig och somrig helg.

Kommentarer
Postat av: Peter

Glöm inte flytvästen! :)

2010-05-22 @ 06:52:15
URL: http://www.petersaventyr.blogspot.com
Postat av: Mitt i Fågelsången - byter snart namn

Åh, båt i skärgården! Låter härligt!! Och somrigt!

2010-05-22 @ 07:21:35
URL: http://alacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0