Buggfixad

De senaste dagarna har jag känt mig väldigt glad. Gladare än vad jag känt mig på länge. Jag tror det började i söndags då min vän ringde och erbjöd sin hjälp och sitt sällskap.

Sedan hade jag flyt hela måndagen, beachvolleykrusen jag började på gick som en dans och den långa resvägen kändes som avkopplande semester.

Gårdagen ägnades också åt fysisk aktivitet, det vackra vädret till ära var jag ute och sprang knappt 7km. Det var spontant påkommet och min springkompis var inte sen med att tacka ja till att snöra på springskorna. Jobbigt efter många veckor av sporadisk träning och sjukdom, men underbart sällskap och väder. Och skönt att vara igång. Efter löpturen umgicks jag någon timme med min kompis och kompisens-kompis. Sedan bar det av till en av mina favorithak för gott vin och en pizza med trevligt sällskap. Det blev två glas vin av bara farten, kanske för att vi satt och åt pizzan vid bardisken och bartendern var så trevlig när han frågade om påfyllning. Eller för att det var så väldigt mysigt och trevligt och jag mådde så bra. Lite full blev jag, men det var det värt. Det är så synd att det är alkohol i vin ibland.

Och resten av veckan hoppas jag blir bra. I morgon ska jag till Skansen med lånade barn. Det ska bli riktigt kul! Jag är igång och lever mitt nya liv. Det känns som om jag fått en buggfixning. Jag är ännu inte helt uppdaterad till en ny modell, men jag känner hur systemet flyter enklare och snabbare. Och snart är den nya versionen färdig.

Kommentarer
Postat av: ME

Ah, en buggfixare hade jag också ett tag... Han fick allt att funka helt plötsligt bara genom att finnas där och tänka på mig. Allt kändes lättare och problemen sjönk undan. Men han fick plötsligt andra uppdrag...:-(

Hoppas det går bättre för dig/er. Lycka till! :-)

2010-05-13 @ 10:24:20
URL: http://enslagsomstart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0