Trött men nöjd

Igår diagnostiserade jag mig själv med SAD. Idag skulle jag vilja diagnostisera mig med manodeprisivitet. För idag har det varit en rätt bra dag. Eller kanske har jag inte hunnit känna efter. Igår jobbade jag till halv elva, och idag har jag varit igång från 9 till 19.30. Föreläst och varit moderator - ingen bra kombination kan jag inflika. Hädanefter ska jag bara vara moderator när jag inte själv föreläser - för det blir för rörigt att göra båda dera.

Dagen flöt på bra, förutom en del teknikstrul. Min laptop är ny och jag har ännu inte fått kläm på vilka program som finns och vilka rättigheter jag har på den. Inte helt optimalt när den fick rollen som seminariedator och kopplades till kanon. Några gånger fick jag skämmas för dens uppträdande men överlag är jag nöjd med dens prestation. Jag är nöjd med seminarieprogrammet, valet av föreläsare och utförandet. En del saker ska jag ändra till nästa gång vi gör det här, men jag är faktiskt nöjd. Den duktiga flickan är nöjd. Det blev bättre än good enough.

Nu ska jag ta det "lugnt" en period, försöka komma in i "the zone" igen och börja leva. Och må bättre. Hitta roliga saker att göra. Kanske göra något som jag aldrig gjort förut. Fick ett erbjudande om att börja med rullstolsdans - DET är något jag aldrig gjort förut.

Just nu är jag för trött för att vara ledsen, och lite för trött för att vara glad. Jag är bara trött helt enkelt. Men jag tror jag mår ok. Jag hoppas bara att mitt blogginlägg inte är alltför osammanhängande idag...

Kommentarer
Postat av: Peter

Alltså du ÄR verkligen duktig.

2010-03-24 @ 07:45:24
URL: http://www.petersaventyr.blogspot.com
Postat av: Ensam duktig flicka

FÖR duktig ibland ler självgott.

2010-03-24 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0