Smickrad

Jag har fått en nät-komplimang. Och en länkning. Jag är smickrad och sträcker på mig. Även om det är lite av en "neggo-komplimang". Men de funkar ju väldigt bra, det vet ju alla som läst "The game". Men jag ska försöka låta bli att bli högfärdig. Och jag ska försöka fortsätta skriva bloggen bara för mig. Och inte låta det bli ännu ett duktighetskomplex. För det måste vara jättejobbigt att ha en blogg med många läsare och sedan känna pressen att leverera varje dag.

Och jag ska fortsätta läsa de bloggar jag gillar, vilka det är hittar ni till höger.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad bra att du styr undan från duktighetsfällan! Själv satt jag just och sopade ut mitt dåliga samvete för att jag inte har skrivit på en vecka, så du hjälpte mig också. Tack!

2010-03-24 @ 11:11:05
URL: http://karin.mabra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0