Smärtlindring

Jag är inte lika nedstämd nu. Det är fel att säga att jag är på topp men det gör inte lika ont och jag känner mig inte lika destruktiv. Det känns som om jag har fått en stunds ro.

En nära vän tog hand om mig igår, bjöd på middag och lyxade till det. Jag är tacksam över att ha en sådan vän, det tror jag är få förunnat. Oavsett vad som händer i mitt liv så hoppas jag att vår vänskap kommer bestå. Den är värd mycket för mig.

Jag har heller inte jobbat något i helgen. Jag jobbar sent imorgon istället och sedan får det gå som det går på tisdag när jag ska vara moderator och hålla två presentationer. Tur att man har talets gåva och kan sälja sand i Sahara. Jag tror det kommer bli good enough.

Jag ska ta det ganska lugnt i veckan. Kanske försöka hitta på något med någon kompis men i övrigt träna och ta hand om mig själv. Det tror jag att jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Benu

Låter helt rätt. Good enough kan i många fall vara precis det. Good enough.



//Benu

2010-03-21 @ 23:16:10
URL: http://benu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0