Män

Jag blir sällan attraherad av främmande män just nu. Ibland blir jag nästan orolig över att så få får mig att lyfta på ögonbrynen. Men jag tror att det hänger mycket samman med där jag befinner mig emotionellt just nu. Att det kommer bli bättre. Men jag börjar se någon slags mönster hos de män som får mig att vila ögonen på dem. Det är typen jag inte har så mycket erfarenhet av sedan tidigare. Jag kan ännu inte sätta ord på vad det är, men jag hoppas kunna göra det snart. När jag observerat mig själv lite till. Men jag tror att jag gillar blond hårfärg - vilket förvånar mig. Jag trodde jag gillade mörka män.

Kommentarer
Postat av: JCMAS

Jag ler stort åt det här inlägget. :) Bra där!

2010-04-12 @ 16:18:59
URL: http://barajadaforda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0