The story so far

Jag har gjort en spellista i spotify som jag kallar "Soundtrack of my life". Det är lite som Ally McBeals themesongs, men jag skapar ett helt sountrack. Det är en soundtrack om min skilsmässa och livet efter det.

Jag vill inte dela spellistan, men ni kan få en låtlista och lyssna igenom. Och göra er egen spellista med dessa eller andra låtar. Spellistan symboliserar de olika faserna jag gått igenom och hur jag förändrats och utvecklats.

Caroline af Ugglas – Snälla, Snälla 

Miley Cyrus – Hovering

Green Day – Know Your Enemy

Lasgo – Gone

Kelly Clarkson – Cry

Taylor Swift – Picture To Burn

Melissa Horn – Sen en tid tillbaka

Taylor Swift – A Place In This World

Meredith Brooks – Bitch

Taylor Swift – White Horse

Melissa Horn – Falla fritt

Hello Saferide – The Quiz

Rihanna – Shut Up and Drive

The Mother Goose Singers – I'm A Believer - From "Shrek"

Shania Twain – That Don't Impress Me Much - Dance Mix

Kelly Clarkson – I Do Not Hook Up

Trevlig lyssning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0