Mer musik för oss övergivna

En positiv sak med att leva ensam är att jag inte längre är lika förtryckt vad gäller musik. När jag bodde i par lyssnade jag nästan aldrig på musik. Det var nästan alltid min fd man som valde musiken. Jag gillar hans musiksmak, men jag gillar även annan typ av musik. Men varje gång jag försökte spela något annat så stängde han av efter några låtar. Eller gick runt och grymtade i största allmänhet.

Sedan jag blev ensam har min musiksmak ändrats och framförallt utvecklats offantligt. Mycket tack vare den suveräna tjänsten Spotify där man kan lyssna på vad som hells när som hellst.

En sång för oss övergivna:
Taylor Swift White Horse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0