I högtalarna just nu

Carolina Wallin Perez Pärlor och svin

Kentlåtar med ett jazzigt sound. Även för oss som inte gillar jazz.

Älskar framförallt "Ingenting". Älskar att lyssna när hon med eftertryck sjunger
"Dom jävlarna tog oss en efter en
Dom ljög och bedrog oss med sanningen
Dom jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
Min förlorade värld"


Och som motvikt till Pérez softa sound lyssnar jag på Green day. Och sjunger med för full hals i "Know your enemy"
"Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy

Violence is an energy
Against the enemy
Violence is an energy

Bringing on the fury
The choir infantry
Revolt against the honor to obey

Overthrow the effigy
The vast majority
Burning down the foreman of control

Silence is the enemy
Against your urgency
So rally up the demons of your soul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0