Tiden och orken finns inte just nu

Jag har inte glömt bort bloggen. Jag har heller inte lagt ner den. Det är bara det att det händer så mycket just nu. Jag har inte riktigt tid att blogga. Eller, snarare, jag har inte riktigt ork att blogga. Just nu har jag knappt tid och ork att ta hand om mig själv. Och jag är väldigt trött. Men jag vet att det vänder, det måste bli bättre. Tills det blir det så är det bara att hålla ut. Sätta den ena foten framför den andra och fortsätta gå. För snart vänder det uppåt. Natten är som mörkast precis innan det börjar ljusna igen. Jag måste bara samla kraften. För jag har inget annat val. Jag önskar jag visste när det kommer vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0