Krogsvängen

OJ vad läsarsiffrorna sjönk, som en stor sten, efter mitt senaste blogginlägg om hälosamt levende. Ska jag tolka det som att mina läsare inte är intresserad av någon hälsoblogg/träningsblogg/viktminskningsblogg? Eller har folk bara annat för sig?

Det känns därför befogat att byta ämne. Och berätta att jag var på krogen igår. Min bror hälsade på mig i helgen, första gången sedan skilsmässan. Han bor i en stor stad på andra sidan landet, på Sveriges baksida kanske man kan säga (eller framsida, beroende på vilken sida de man frågar bor på). Det var jättekul! Och han uppskattade det mycket. Han tyckte det var mycket roligare att komma och hälsa på nu, än vad han har tyckt förut när han kom hem till mig och mitt "familjeliv". Vi sammanslöt med ett gäng kompisar till mig, efter en (som alltid) mumsig middag på Dollys saloon på söder. Det blev ett besök på Braun, som jag aldrig varit på förr (mycket underligt, för det var precis min typ av ställe - och på söder!), Himlen därtill och Thaibåten. Vi missade Vampire lounge och Imperiet som också stog på barlistan, men de får vi ta nästa gång han kommer. Och innan dess har jag lovat att hälsa på honom, i oktober har vi sagt. Ser mycket fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!

Jag har varit usel på att läsa bloggar och skriva själv på sistone, ska försöka bättra mig nu. Och jag vill visst höra om hälsosamt leverne!

Fast du verkade ha haft kul ute också :) Bra med både- och tycker jag.

Kram!

2010-08-22 @ 20:50:17
URL: http://karin.mabra.com
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Jag är med dig, oavsett om det gäller singelliv eller träning :) Fast jag är väl lite dålig på att kommentera, det får jag erkänna...



Kul att ni hade en rolig kväll, du och bror.



Här har det varit fullt upp med tjej/barnkväll m kräfttema, och födelsedagsfirande av 2an idag.

2010-08-22 @ 21:17:07
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hänger kvar, oavsett om det gäller krogliv eller hälsosamt leverne. Själv är jag nog också i hälsosamt-leverne fasen, men vinet har jag inte plockat bort. Inte krogen heller, men motion och bra mat och såna saker som får mig att må bra och ha hälsan prioriteras hårdare än det någonsin har gjorts i mitt liv.

2010-08-24 @ 12:20:56
URL: http://trohopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0