Ragga

I fredags gick jag ut med två vänner. Vi hamnade på den ena vännens favorithäng som jag mer och mer börjar uppskatta. Vi slog oss ned vid ett bord med plats för sex, och först fick vi sällskap av ett väldigt trevligt tjejgäng. När de tröttnat på att prata med oss minglade de vidare, och följdes av ett killkompispar. Ett väldigt intressant killkompispar. Först satt den ena killen närmast mig, han visade sig på styva linan och höll låda mest hela tiden. Dissade mina kompisar, dissade sig själv och försökte verka cool på samma gång. No-no för mig. Hans kompis satt mest tyst och jag totaldissade honom också - han var nog bara ett stort, våldsamt muskelberg (för han var väääldigt vältränad).

När jag försvann på damernas och kom tillbaka hade snacknissen börjat stöta på min kompis istället. Som han hade större tur med. Jag och hans större kompis hamnade då bredvid varandra och började småprata. Och han visade sig vara väldigt trevlig. Och nyseparerad. Vi hade ett väldigt trevligt samtal resten av kvällen, i över en timme, medan hans kompis försökte komma in i min kompis byxor. När vi skildes åt efter att stället stängt hade min kompis tagit snackisens telefonnummer, trots att hon är sambo och allt. Själv spelade jag ju cool, för jag är inte mogen för ngt telefonnummersbytande. Och eftersom min kompis bodde hos mig blev det inget one-night-stand heller. Det hade det nog inte blivit även om hon inte bott hos mig. Tror jag.

Men, nu ångrar jag mig rätt bittert. Och det är lite intressant. Det är nog ett gott tecken. För det är första gången jag ångrar att jag inte tagit mer kontakt med någon. Jag kan mycket väl tänka mig en fika eller ett glas vin med honom, och sedan följa med honom hem och utforska hans kropp. Gah vad jag ångrar mig! Men han var offret jag fick göra för att upptäcka att det inte alltid är helt fel att vara lite på. Jag hoppas att jag får fler chanser framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0