Kärlek och relationer

De senaste två dagarna har jag fått veta att ytterligare två av mina vänner har knak i sina förhållanden. Deras förhållanden är väldigt olika, och har varat olika länge. Det ena har tagit slut, det andra knakar just nu av olika skäl. Detta i kombination med att sex eller sju (jag har tappat räkningen nu) i min närhet tidigare har separerat sedan i höstas. Man börjar ju ge upp tron på kärleken!

Av en slump snubblade på en artikel om Kärlek från SVDs Idagsida ikväll. Förr, när jag var två, så hade vi SVD som morgontidning. Nu har jag ingen morgontidning för tillfället - allting är så annorlunda. Men jag gillar fortfarande SVDs Idagserier.

Den här handlar om kärlek, förälskelse och parrelationer. Lite nyttiga infallsvinklar för oss som ska ut på marknaden igen

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/ha-talamod-karlek-vaxer-langsamt_146462.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0