Inte helt misslyckad

Har just haft ett stormöte där jag presenterat mitt projekt för ett antal personer med stort inflytande och stor kunskap. Vi var fyra personer som höll i mötet varav jag och en kollega höll i själva kunskapsdelen. De andra var chefer som höll i mötet rent praktiskt och förde fram de förslag vi andra två inte hade mandat att framföra själv - om allt skulle gå rätt till.

Och det gick superbra. Det kändes verkligen som vårt budskap gick fram och att de upplevde vårt projekt som något att satsa på. Inga löften gavs, och det var heller inte tanken. Vi klarar oss fram till hösten 2011, det är sedan vi behöver ny finansiering. Så de hinner fundera ett tag. Låta tankarna sjunka in. Och vi kommer återkomma, och jag tror de kommer komma när vi kallar igen. För de blev nyfikna. Och jag tror de föstog att det var viktigt. Jag älskar när jag kan engagera folk. Prata är egentligen min stora gåva, inte lika mycket att skriva. Men något jag är riktigt sämst på är att skruva möbler och göra hantverkargrejer hemma. Så det är bra att jag har ett stort självförtroende när jag åker hem för att ta tag i mina privata projekt.

Kommentarer
Postat av: Benu

Härligt!



Kan du engagera någon snickare kanske så löser du ju hantverksproblemet samtidigt som du får göra det DU är bra på. Prata.



Kram

/Benu

2010-04-27 @ 01:37:20
URL: http://benu.blogg.se/
Postat av: Peter

You go girl!

2010-04-27 @ 07:37:05
URL: http://petersaventyr.blogspot.com
Postat av: Ensam duktig flicka

Benu - när kan du göra plats i din kalender och komma över då? ;-)



Peter - Tack!

2010-04-27 @ 09:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0