Älskar mina lampor

Åh, måste bara säga att jag verkligen älskar mina nya lampor från Ikea. Ska se om jag kan få tummen ur och ta lite kort från min lägenhet och lägga upp... Jag börjar bli riktigt stolt över hur bra jag får till det!

Först köpte jag två lampor till mitt vardagsrumsfönster. Jag har väldigt höga och stora fönster i vardagsrummet så jag behövde höga fönsterlampor för att fylla upp och ge liv.



Och så impulsköpte jag en sänglampa. Jag vill inte borra i min fina fototapet, så jag ville ha en lampa som ska stå på nattduksbordet (som jag ännu inte köpt). Men jag blev totalkär i den här lampan.



Lustigt att man kan bli så glad över några lampor. Men de ger mig lite ljus i tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Peter

De är hemskt tjusiga! Jag ska nog också köpa lite lampor!

2010-04-26 @ 07:50:37
URL: http://petersaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0