Välkommen till min nya blogg!

Jag skriver den här bloggen för att jag inte vet vad jag ska göra av mina tankar och känslor annars. Och för att jag tror att jag inte är ensam om att känna det jag känner. Kanske finns det någon som känner igen sig i det jag skriver, och som kan känna sig mindre ensam. Ensamhet är något jag just nu utforskar i stor utsträckning, och framförallt sätt att slippa känna sig ensam.
Om du läser något inlägg och det väcker en känsla eller tanke hos dig. Snälla dela med dig av den i kommentatorsfältet. En annan av anledningarna med bloggen är att reflektera över det som händer mig just nu. Och jag tar tacksamt emot andras reflektioner på det jag skriver. Det ger mig ytterligare dimensioner. Kanske kan någon av dina erfarenheter hjälpa mig att stärka mig själv igen.


Tack för att du stannat till hos mig!

Kommentarer
Postat av: diana

Har läst lite här nu och jag tror att allt kommer bli bra. Tänk på att en skilsmässa är som sorg. Man ska gå igenom vissa faser. Du skriver väldigt bra. Jag tror att en blogg kan hjälpa till i processen. Då får man ur sig lite. Jag har en smärtsjukdom och därför inget jobb och bloggande passar mig bra. Jag återkommer, för jag vill veta hur det går för dig. Kram.

2009-12-13 @ 23:37:24
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0