Kyrkogrådsbesök

Idag åkte jag och min pappa för att sätta ljus på våra bortgångna släktingars gravar. Min mor kommer från ett annat land, och hennes släkt vilar där. Så det är pappas släkt vi besöker på kyrkogården.
Jag tycker om att åka till kyrkogården på julen. Jag tycker om att spendera den tiden med min pappa. Det är kvalitetstid för oss. Den här gången satt vi länge tysta. Och helt plötsligt började jag prata och berätta hur jobbigt allt var just nu, och så började jag gråta. Jag grät hela vägen till kyrkogården, och jag och pappa hade ett väldigt förtroligt samtal. Jag tycker om mina föräldrar och allt som jag ärvt från dem. Även om de har sidor som jag hoppas kunna slippa ärva...
Så här såg det ut vid kyrkan, och på något sätt tycker jag att det avspeglar hur jag känner mig inombords. Jag har svårt att sätta ord på det, så ni får titta på bilderna och fantisera själva.
Julkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0