Det här med sex...

Hur singlar löser det här med sex är för mig ännu ett mysterium. Alltså, jag har förstått att det finns en massa lösningar när man inte har ett förhållande. Man kan ha sex med sig själv, man kan ha sex med en kk och man kan hitta ett one-night stand. De alternativen är jag med på. Men mer fördjupad kunskap än så har jag inte.

Det här med KK - hur hittar man en sådan? Och hur "väljer" man? Och hur funkar det med träffar? Det är ju inte säkert att den andre är sugen och har tid när man själv vill. Hur ofta kan man träffas? Ska man bara ha sex eller även göra andra saker?

Och framförallt funderar jag över det där med one-night-stands. Det känns ju ganska bekvämt. När man är sugen på sex, då går man ut och letar på någon annan som också är det. Som man är attraherad av. I teorin känns det smidigt och lätt, men i praktiken så oändligt svårt. Man kan ju inte bara gå fram till någon snygging och fråga om han vill ha sex - eller kan man det? Och tänk om man ändrar sig, när man har trott att man vill? Och ska man vara hos honom eller hos sig själv? Och hur undviker man att följa med någon idiot hem som skadar en? Hur stora är chanserna för det? Ska man skicka SMS till någon man känner och berätta vart man är om man följer med någon annan hem? Det känns ju lite klurigt att förklara för kompisen - och förklara för killen när man sitter och SMSar i taxin... Och den stora frågan - hur vet man att han är bra? För man vill ju ha lite kvalité och några orgasmer.

Ja, kort och gott, det här med sex känns oändligt komplicerat just nu. Men jag är ju sugen! Inte bara på att få orgasm, utan hela kittet med närhet och beröring - och orgasm. Gärna flera.

Kommentarer
Postat av: rtg

Kor pa one night stands! dert gjorde jag forr. funkade perfekt.

2009-12-27 @ 10:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0